Záruční podmínky
Vady zboží a záruka
Poškození zboží při přepravě
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození nejlépe vyhotovit záznam o poškození ještě za asistence řidiče přepravní společnosti (při kontrole je možné zboží rozbalit a prohlédnout) a převzít ji pouze pokud není nijak poškozena. Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nenese prodejce nýbrž dopravce. Veškeré přepravované zboží je přepravcem pojištěno. V případě, že je zboží zjevně poškozeno, je nutné sepsat s řidičem škodní protokol. Upozorňujeme zákazníky, že na reklamace mechanického poškození výrobku nahlášené po podpisu dodacího listu (jehož podpisem kupující souhlasí s jeho převzetím a potvrzuje dopravci, že zboží dorazilo nepoškozené vinou dopravy) není možné brát zřetel.
Poškození zboží vlivem častého používání
Jsme nuceni také upozornit zákazníky, že záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejích dílů) způsobené jeho častým používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nelze ji ani jako takovou reklamovat.
Záruční doba
Je 24 měsíců a počíná běžet dnem uvedeným na prodejním dokladu jako datum uskutečnění zdanitelného plnění. Reklamace může být v našem případě uznána v těchto případech:
- Zboží je reklamováno před použitím a jde o vadu materiálu, sváru nebo lemu.
- Zboží nenese známky běžného opotřebení způsobeného obvyklým užíváním a jde o vadu materiálu, šití a lepení.
Místo a lhůta vyřízení reklamace